Platba na dobierku
Doprava nad 99€ zadarmo
Odoslanie tovaru do 48 hodín
Vrátenie tovaru do 14 dní

Často kladené otázky

Platba

Ako môžem zaplatiť za objednávku?

1. Platba kartou online:

Po dokončení objednávky budete automaticky presmerovaný na platobnú stránku spracovateľskej banky, kde zadáte údaje o karte (meno, číslo a platnosť karty, CVC2/CVV2 kód). Vaše údaje zadávate priamo na podstránke a my s Vašimi údajmi o platobnej karte vôbec neprichádzame do kontaktu.

2. Platba na dobierku:

Peniaze za objednaný tovar zaplatíte kuriérovi až pri prevzatí tovaru. Stačí mať pripravenú príslušnú sumu v hotovosti po tom, ako Vám zašleme informatívny e-mail o odoslaní vašej zásielky. Kuriér Vás navštívi v priebehu nasledujúcich dvoch pracovných dní. Kuriérovi je možné platiť iba v hotovosti.

3. Platba v hotovosti:

Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť aj priamo u nás na adrese: J.VURUMA 144, 01001 Žilina. Pri osobnom odbere môžete platiť iba v hotovosti. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať:


Ako viem, či ste prijali moju platbu?

Ak ste si zvolili platbu kartou online, budeme Vás informovať o prijatí platby potvrdzujúcim e-mailom. 


Nepodarilo sa mi zrealizovať platbu online. Čo mám robiť?

Ak ste sa pokúšali uhradiť objednávku platobnou kartou ale platba nebola akceptovaná, kontaktujte nás. Zašleme Vám informácie k opätovnému pokusu o platbu cez internet, prípadne si môžete dohodnúť zmenu spôsobu platby.


Môžem platiť kuriérovi aj kartou?

Žiaľ, kuriérovi je momentálne možné platiť iba v hotovosti, platobné karty neprijíma.


Preprava a doručenie tovaru

Koľko stojí doručenie objednávky?

V prípade nákupu tovaru dodaného v rámci Slovenskej republiky v hodnote viac ako 99 EUR je cena poštovného zadarmo.

V prípade nákupu tovaru dodaného v rámci Českej republiky v hodnote viac ako 199 EUR je cena poštovného zadarmo.

Ak Vaša objednávka bola nižšia ako 99 EUR v rámci SR a 199 v rámci ČR, doručenie tovaru je spoplatnené. Hodnotu doručenia Vám pripočítame k objednávke.


Aké sú poplatky za doručenie kuriérom?

Cena poštovného za každú objednávku v rámci Slovenskej republiky je 4 EUR.

Cena poštovného za každú objednávku v rámci Českej republiky je 7 EUR.

Cena poštovného za každú samostatnú objednávku v rámci ostatných krajín závisí od konkrétnej krajiny, do ktorej predávajúci posiela tovar, pričom táto cena je zarátaná k celkovej cene tovaru.


Aké sú poplatky za doručenie cez Zásielkovňu?

Cena poštovného za každú objednávku bez dobierky v rámci Slovenskej republiky je 2,0 EUR.

Cena poštovného za každú objednávku na dobierku v rámci Slovenskej republiky je 2,5 EUR.

Cena poštovného za každú objednávku bez dobierky v rámci Českej republiky je 3,0 EUR

Cena poštovného za každú objednávku s dobierkou rámci Českej republiky je 3,5 EUR

Cena poštovného za každú samostatnú objednávku v rámci ostatných krajín závisí od konkrétnej krajiny, do ktorej predávajúci posiela tovar, pričom táto cena je zarátaná k celkovej cene tovaru.


Posielate zásielky aj mimo Slovenska?

Áno, posielame. Toto doručenie však nie je bezplatné. Pre konkrétnu sumu doručenia do krajiny nám napíšte email na info@grebnesor.sk a my Vám radi odpovieme.


Ako rýchlo doručujete tovar?

Zásielky zvyčajne odosielame do 48 hodín, takže ak si zvolíte dopravu kuriérom, max. do 3 dní od odoslania objednávky budete mať tovar u seba. Pri nečakaných okolnostiach, ktoré nevznikli na strane predávajúceho sa môže doba dodania predĺžiť. V takomto prípade vás upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty objednaného tovaru.


Chcem zmeniť adresu dodania objednávky. Čo mám robiť?

Ak si želáte zmeniť adresu doručenia, túto zmenu nám prosím čo najskôr oznámte:


Moja zásielka bola expedovaná, no stále nedorazila. Čo teraz?

Predpokladaný čas doručenia je približne do 2 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky kuriérskej službe. Ak Vám nebola zásielka doručená ani na tretí deň od expedovania, prosím kontaktujte nás a naše zákaznícke centrum preverí, kde sa balíček nachádza. Môžete nás kontaktovať:


Kuriér prišiel so zásielkou, ale nebol/a som doma. Čo mám robiť?

Kuriér by mal dodanie na uvedenú adresu opakovať ešte dvakrát. Táto možnosť je garantovaná službou, s ktorou naše zásielky doručujeme. Samozrejme nie je to spojené so žiadnymi ďalšími poplatkami. Ak by ste mali akékoľvek problémy s prevzatím tovaru, neváhajte nás kontaktovať:


Čo ak bude zásielka počas prepravy poškodená?

Ak zásielka vzbudzuje pochybnosti a obal je napr. poškodený, odmietnite zásielku prevziať a informujte nás o vzniku tejto situácie. Budeme sa snažiť čo najrýchlejšie zaslať nový tovar alebo Vám vrátiť uhradenú sumu.



Osobný odber

Je možné vyzdvihnúť tovar aj osobne?

Áno, je to možné. Osobný odber u nás v predajni v Žiline si môžete zvoliť v objednávkovom procese v časti Pokladňa. Keď bude Vaša zásielka pripravená, pošleme Vám potvrdzujúci email a následne si môžete prísť tovar vyzdvihnúť priamo u nás na adrese: J.VURUMA 144, 01001 Žilina. Pri osobnom odbere môžete platiť nielen v hotovosti ale aj platobnou kartou. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať:


Koľko dní ma bude pripravená objednávka čakať na osobný odber?

Objednávka Vás bude čakať až 4 pracovné dni od zaslania informačného e-mailu. Ak tento termín nestíhate, prosím kontaktujte nás, zásielku Vám odložíme podľa Vašich požiadaviek:


Objednávka

Ako vytvorím objednávku?

  1. Keď ste si vybrali produkt, ktorý Vás zaujal, vyberte jeho veľkosť a kliknite “Pridať do košíka”.
  2. V pravom hornom rohu nájdete ikonu košíka, kde si môžete skontrolovať jeho obsah.
  3. Ak ste si vybrali všetky produkty a chcete ich zaplatiť, vyberte možnosť “Pokladňa”.
  4. Vyplňte fakturačné údaje, spôsob dopravy a platby.
  5. Zaškrtnite kolónku „Súhlasím s podmienkami uvedenými v dokumente Všeobecné obchodné podmienky“
  6. Kliknutím “Objednať s povinnosťou platby” vytvoríte objednávku.

Môžem si objednať tovar na inú adresu, ako mám uvedenú v Mojom účte?

Samozrejme. Objednávku môžeme odoslať na akúkoľvek inú adresu, stačí len zaškrtnúť kolónku „Odoslať na inú adresu“.


Pomýlil/ a som sa v objednávke. Môžem zmeniť jej obsah?

Samozrejme. Kontaktujte nás a radi vám vyhovieme:


Ako môžem stornovať objednávku?

Ak ste si rozmysleli svoj nákup na Grebnesor.sk a Vaša objednávka ešte nebola vyexpedovaná, môžete stornovať ktorúkoľvek z položiek v objednávke, prípadne stornovať celú objednávku. Stačí nás informovať:


Aký je priamy kontakt na zákaznícke centrum?

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovanej alebo už zrealizovanej objednávky, prípadne inej spolupráce, môžete nás kontaktovať:


Čo robiť, ak mi bol doručený nesprávny tovar alebo chýba niektorá položka v objednávke?

Ak Vám príde tovar, ktorý ste si neobjednali alebo niektorá položka chýba, neváhajte nás kontaktovať:

Pre rýchlejšie vybavenie si nezabudnite pripraviť číslo Vašej objednávky.


Vrátenie tovaru

Ako môžem vrátiť tovar?

Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo nám ho priniesť do predajne. Odstúpenie je možné realizovať buď cez e-mailovú adresu info@grebnesor.sk alebo na adresu či prostredníctvom telefonátu na čísle +421 903 622 752. Odstúpenie je možné realizovať len cez Formulár na vrátenie tovaru. K formuláru na vrátenie tovaru sa dostanete kliknutím na tento link: Formulár na vrátenie tovaru.

Tovar je potrebné vrátiť na adresu predajcu:

Predajňa Grebnesor

Ulica: J. Vuruma 144, Žilina, 01001

Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu. Pozor, platbu za poštovné  nevraciame kupujúcemu v prípade, že si kupujúci objedná viac kusov tovaru, resp. viacero druhov tovaru a následne vráti „odstúpenie od zmluvy“ len časť zakúpeného tovaru.

Tovar sa vracia v štandardnom balení (kuriérska obálka), kompletný a nepoškodený. Odporúčame tovar skúšať len v domácom prostredí, aby pri vrátení nejavili známky vonkajšieho nosenia. 


Aký je postup pre vrátenie tovaru “Odstúpenie od zmluvy”?

Kupujúci predloží predávajúcemu spolu s odstúpením od zmluvy aj príslušnú faktúru k tovaru, alebo jej kópiu, a číslo účtu v tvare IBAN kde predávajúci zašle kupujúcemu finančné prostriedky.

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovaného alebo už zrealizovaného vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať:


Ako mi vrátite peniaze za objednávku?

Vo formulári vrátenia uveďte číslo účtu, na ktoré Vám vrátime peniaze za Vašu objednávku.


Ako zistím stav môjho vrátenia?

O priebehu vrátenia Vás budeme informovať e-mailom.


Ako dlho trvá spracovanie vrátenia?

Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi.


Reklamácia tovaru

Ako dlho musím čakať na spracovanie reklamácie?

Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.


Do kedy môžem reklamovať produkt?

Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.


Ako mám reklamovať tovar?

V prípade reklamácie zašle alebo prinesie osobne kupujúci reklamovaný tovar na adresu predávajúceho na: Predajňa Grebnesor, J.Vuruma 144, Žilina ,01001.

Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho – spiatočná adresa, telefónne číslo, e-mail.

Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s potvrdením odoslania.


Na čo sa reklamácia nevzťahuje?

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie tovaru vzniknuté:

  • prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením;
  • znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby;
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou,
    prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa
    tovar bežne používa;
  • zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy);
  • používaním tovaru v rozpore s návodom na obsluhu;
  • mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.

Výmena tovaru

Je možné vymeniť produkt?

Výmena tovaru je možná len v prípade, že sa jedná o rovnaký druh tovaru v inej farbe, veľkosti, alebo iný druh tovaru v rovnakej cene. Je potrebné aby si kupujúci skontroloval dostupnosť tovaru priamo na našom webe www.grebnesor.sk a ak je požadovaný druh tovaru dostupný, môže si kupujúci vytvoriť objednávku, kde je potrebné, aby do poznámky napísal “výmena tovaru – napr. farba “.

Pôvodný tovar je potrebné zaslať späť na korešpondenčnú adresu predávajúceho a na faktúru je potrebné uviesť “výmena tovaru ” a nové číslo objednávky, ktorú si zákazník vytvoril. Po doručení pôvodného tovaru na adresu predávajúceho sa odošle nový tovar kupujúcemu.

Náklady na výmenu tovaru sú spoplatnené sumou 5 EUR rámci SR a v rámci ČR je 8 EUR a v rámci ostatných krajín je 15 EUR, pričom tieto náklady nezahŕňajú poštovné a balné dodaného vymeneného tovaru.

Výmena tovaru nie je možná v prípade, že sa jedná o iný druh tovaru, ktorý je v inej cene ako pôvodne kupujúci objednal. V tomto prípade si môže kupujúci vytvoriť novú objednávku a následne sa zákazníkovi odošle tovar ako nová objednávka.

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovanej alebo už zrealizovanej výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať: